Demontaż
1. Odłączamy akumulator !
Pozostawienie podłączonego akumulatora może spowodować uszkodzenie liczników.
2. Odkręcamy śruby pod osłoną kolumny kierowniczej.

3. Przekręcamy kierownicę tak, żeby można było się dostać do 2 śrub z przodu.
Zdejmujemy zaślepki i odkręcamy je.


4. Zdejmujemy górną osłonę kolumny
5. Poprzez naciśnięcie 2 zaczepów i przy użyciu siły 🙂 zdejmujemy dolną pokrywę wskaźników


6. Odkręcamy mocowania zestawu wskaźników po stronie…
a) prawej

b) i lewej

7. Zdejmujemy górną osłonę zestawu wskżników

8. Odkręcamy górne mocowanie zegarów

9. Co do wyjęcia wskaźników to są dwie szkoły. Jedni zalecają zdjęcie koła kierownicy inni nie. Ja należę do tych drugich. Zapewniam, ze da się wyjąc zegary bez wyjmowania kierownicy i nie jest to wcale takie trudne.
Ale nim je wyjmiemy należy odpiąć linkę prędkościomierza, oraz dwie wiązki elektryczne.
W tym celu należy zdjąć zespół sterowania ogrzewaniem, oraz czasami, wyciągnąć sterowanie oświetleniem.
Po zakończeniu zostaje dziura 😀

10. Montaż
Montaż polega na wykonaniu czynności z punktów od 1 do 9 w odwrotnej kolejności tj. od 9 do 1 🙂
Życzę miłej zabawy.
opracował Piterek