Rozróżnia się 3 rodzaje systemów ABS .
ABS 2S – bez możliwości wywołania kodów (system sterujący znajduje się koło fotela i drzwi kierowcy i nie posiada styków A i K w złączu diagnostycznym)
ABS 2E – z możliwością wywołania kodów. (system sterujący znajduje się koło fotela i drzwi kierowcy)
ABS 2EH – z możliwością wywołania kodów (system sterujący znajduje się w komorze silnika)
Aby wywołać kody, trzeba zewrzeć styki A i K w złączu diagnostycznym i następnie przekręcić kluczyk w stacyjce.
12-brak błędów
16-zawór elek/magn. przedn.lewego obwodu hamulca-uszkodz. zaworu
17-zawór elek/magn. przedn.prawego obwodu hamulca-uszkodz. zaworu
18-zawór elek/magn. tylnego obwodu hamulca-uszkodz. zaworu
19-przekaźnik zaworu-napięcie zasilania<5V w czasie>20ms
25-prędkość kół zębatych-nieodpowiednia ilość zębów /wymiar koła
35-przekaźnik pompy-uszkodzony przekaźnik/obwód przekaźnika
37-włacznik świateł STOP-uszkodzenie włącznika/w obwodzie włącznika
39-czujnik przedn. lewego koła-brak/słaby impuls z czujnika
41-czujnik przedn. lewego koła-uszkodz. czujnik/obwód czujnika
42-czujnik przedn. prawego koła-brak/słaby impuls z czujnika
43-czujnik przedn. prawego koła-uszkodz. czujnik/obwód czujnika
44-czujnik tyln. lewego koła-brak/słaby impuls z czujnika
45-czujnik tyln. lewego koła-uszkodz. czujnik/obwód czujnika
46-czujnik tyln. prawego koła-brak/słaby sygnał z czujnika
47-czujnik tyln. prawego koła-uszkodz. czujnik/obwód czujnika
48-zasilanie pojazdu-napięcie zasilania <9,4V
55-sterownik-uszkodzenie sterownika
56-linia transmisji danych-napięcie za niskie