układ zasilania Multec vectra

Numer koduMiejsce i rodzaj usterki
12Rozpoczęcie instrukcji wywoływania pamięci
13 (16SZ/C16NZ/C18NZ)Sonda lambda – brak sygnału o zmiennym napięciu
14Czujnik temperatury cieczy chłodzącej – za niskie napięcie
15Czujnik temperatury cieczy chłodzącej – za wysokie napięcie
16 (X16SZ)Czujnik spalania stukowego
18 (X16SZ)System regulacji spalania stukowego
19 (X16SZ/C18NZ)Czujnik położenia i prędkości obrotowej -fałszywy sygnał
21Czujnik położenia przepustnicy – za wysokie napięcie
22Czujnik położenia przepustnicy – za niskie napięcie
24Czujnik przebytej drogi – brak impulsów
25 (X16SZ/C18NZ)Wtryskiwacz – za wysokie napięcie
29 (X16SZ/C18NZ)Przekaźnik pompy paliwa – za niskie napięcie
32 (X16SZ/C18NZ)Przekaźnik pompy paliwa – za wysokie napięcie
33Czujnik ciśnienia w kolektorze – za wysokie napięcie
34Czujnik ciśnienia w kolektorze – za niskie napięcie
35Silnik krokowy – niewłaściwa liczba kroków
41 (X16SZ)Przewód EST-B (2/3) – za wysokie napięcie
42 (X16SZ)Przewód EST-A (1 /4) – za wysokie napięcie
42Brak impulsów z układu zapłonowego
43 (X16SZ)Obwód recyrkulacji spalin
44 (16SZ/C16NZ/C18NZ)Sonda lambda – sygnał mieszanki ubogiej
45 (16SZ/C16NZ/C18NZ)Sonda lambda – sygnał mieszanki bogatej
47Zawór recyrkulacji spalin
49 (X16SZ/C18NZ)Akumulator – za wysokie napięcie
51Pamięć urządzenia sterującego – uszkodzona
54 (E16NZ)Potencjometr regulacji CO – napięcie za wysokie lub za niskie
55Urządzenie sterujące
62Obwód odprowadzania par paliwa
63Przewód EST-B (2/3) – za niskie napięcie
64 (X16SZ/C18NZ)Przewód EST-A (1/4) – za niskie napięcie
75 (X16SZ/C18NZ)Kontrola momentu obrotowego – za niskie napięcie
76 (X16SZ/C18NZ)Kontrola momentu obrotowego – za wysokie napięcie
81 (X16SZ/C18NZ)Wtryskiwacz – za wysokie napięcie
93 (X16SZ)Moduł sterujący QUAD