Numer kodu | Miejsce i rodzaj usterki |
12 | Rozpoczęcie instrukcji wywoływania pamięci |
13 (16SZ/C16NZ/C18NZ) | Sonda lambda – brak sygnału o zmiennym napięciu |
14 | Czujnik temperatury cieczy chłodzącej – za niskie napięcie |
15 | Czujnik temperatury cieczy chłodzącej – za wysokie napięcie |
16 (X16SZ) | Czujnik spalania stukowego |
18 (X16SZ) | System regulacji spalania stukowego |
19 (X16SZ/C18NZ) | Czujnik położenia i prędkości obrotowej -fałszywy sygnał |
21 | Czujnik położenia przepustnicy – za wysokie napięcie |
22 | Czujnik położenia przepustnicy – za niskie napięcie |
24 | Czujnik przebytej drogi – brak impulsów |
25 (X16SZ/C18NZ) | Wtryskiwacz – za wysokie napięcie |
29 (X16SZ/C18NZ) | Przekaźnik pompy paliwa – za niskie napięcie |
32 (X16SZ/C18NZ) | Przekaźnik pompy paliwa – za wysokie napięcie |
33 | Czujnik ciśnienia w kolektorze – za wysokie napięcie |
34 | Czujnik ciśnienia w kolektorze – za niskie napięcie |
35 | Silnik krokowy – niewłaściwa liczba kroków |
41 (X16SZ) | Przewód EST-B (2/3) – za wysokie napięcie |
42 (X16SZ) | Przewód EST-A (1 /4) – za wysokie napięcie |
42 | Brak impulsów z układu zapłonowego |
43 (X16SZ) | Obwód recyrkulacji spalin |
44 (16SZ/C16NZ/C18NZ) | Sonda lambda – sygnał mieszanki ubogiej |
45 (16SZ/C16NZ/C18NZ) | Sonda lambda – sygnał mieszanki bogatej |
47 | Zawór recyrkulacji spalin |
49 (X16SZ/C18NZ) | Akumulator – za wysokie napięcie |
51 | Pamięć urządzenia sterującego – uszkodzona |
54 (E16NZ) | Potencjometr regulacji CO – napięcie za wysokie lub za niskie |
55 | Urządzenie sterujące |
62 | Obwód odprowadzania par paliwa |
63 | Przewód EST-B (2/3) – za niskie napięcie |
64 (X16SZ/C18NZ) | Przewód EST-A (1/4) – za niskie napięcie |
75 (X16SZ/C18NZ) | Kontrola momentu obrotowego – za niskie napięcie |
76 (X16SZ/C18NZ) | Kontrola momentu obrotowego – za wysokie napięcie |
81 (X16SZ/C18NZ) | Wtryskiwacz – za wysokie napięcie |
93 (X16SZ) | Moduł sterujący QUAD |