Układ hydrauliczny 4×4 jest wpięty w obieg układu wspomagania.
Odpowietrzenie układu hydraulicznego jest konieczne po otwarciu przewodów.
Postępowanie:
- Wyciągnąć ze skrzynki bezpieczników bezpiecznik numer 19 (oznaczony jako 4×4)
- Otworzyć o około 3 obroty śrubę przy zaworze sterującym (imbus 3mm )

- Napełnić zbiorniczek wyrównawczy olejem hydraulicznym do poziomu „max” na podziałce korka wlewu (górna kreska)
- Uruchomić silnik.
- Jeżeli poziom oleju opada to szybko uzupełnić stan do znaku „min”. Nie dopuścić do sytuacji w której pompa wspomagania wyje z powodu braku oleju hydraulicznego bo to może doprowadzić do jej uszkodzenia.
- Pozostawić silnik pracujący przez około 15 minut.
- Obrócić kilkakrotnie kierownicą od oporu do oporu i przytrzymywać za każdym razem w pozycji skrajnej przez około 20 sekund.
- Zamknąć śrubę imbusową przy zaworze sterującym na około 20 sekund i ponownie otworzyć. Po dalszych 20 sekundach zamknąć śrubę i dokręcić.
- Wyłączyć silnik.
- Włożyć bezpiecznik (numer 19)
- Włączyć zapłon.
- Wcisnąć pedał hamulca około 15 razy.
- Sprawdzić poziom oleju. Kiedy olej jest nagrzany to jego poziom powinien sięgać do poziomu „max”, a przy zimnym do znaku „min”.
Uwaga: Do układu wspomagania stosować tylko olej do tego przeznaczony ATF DEXRON II (jest to olej przeznaczony również do skrzynek automatycznych).
opracował Andre