dodano: 17 czerwca 2004

 

Potrzebne części:

- filtr GM 9 193 502 (cena 40-55PLN),
- dwie opaski zaciskowe regulowane 25-40mm lub samozaciskające się na podobne średnicę

Narzędzia:

- kombinerki,
- śrubokręt płaski/krzyżak
- nóż,
- coś do mierzenia,
- szmatka i benzyna ekstrakcyjna.

Opis czynności:

1. Zdejmujemy zamontowany wąż.
2. Czyścimy benzyną krociec pokrywy zaworów (zarówno zewnętrzny stronę jak i tyle ile możemy wewnątrz).
3. Czyścimy benzyną krociec wystający z silnika - rurę (zarówno zewnętrzny stronę jak i tyle ile możemy wewnątrz.
4. Odmierzamy odpowiednie odległości do ucięcia węża - zgodnie ze zdjęciem (w X20 może ten dolny fragment być innej długości
5. Montujemy odpowiednio docięte wężyki na odpowiednie kroćce filtra (patrz zdjęcia - końce oznaczone numerami - siatką do dołu).
6. Montujemy filtr na właściwe miejsce - najpierw do rury wychodzącej z silnika, następnie do pokrywy zaworów

 

Uwagi:

Po ponad miesiącu jazdy z tym cudakiem zaobserwowałem przeniesienie się "pocenia" z okolic połączenia rury dolotu powietrza i przepustnicy, na filtr odmy, a dokładnie na jego dolną część część. Ja przy okazji wymieniałem uszczelkę pod pokrywy zaworów oraz przeczyściłem krokowy, przepłukałem całą pokrywę zaworów.
Pepin

Copyright (c) Vectra Unlimited, 2004


<<wróć


  Created by Vectra Unlimited TEAM
Designed by Patryk PiePciński