Zaczynamy od standardowego przy ściąganiu kół popuszczenia śrub:

Podnosimy samochód:

Zdejmujemy koła:

I widzimy przyczynę całego zamieszania ;):

Śruba w prawym łączniku stabilizatora jest urwana:

Lewy łącznik jeszcze się jakoś trzyma, ale lepiej wymienić obydwa... ;):

Aby zdjąć łącznik, należy odkręcić od spodu śrubę (jeśli jeszcze jest) i albo zbić młotkiem...:

...albo przeciąć gumówką - ostrożnie i delikatnie, żeby nie uszkodzić stabilizatora:

Oto i prawy łącznik stabilizatora:

A tutaj lewy:

Stabilizator po zdjęciu łącznika wygląda tak:

Oszczyszamy papierem ściernym końcówki stabilizatora:

Dwa łączniki - funkiel nówki ;) (cena ok. 18 zł./szt.):

Zakładamy łączniki:

Żeby dokręcić łącznik od spodu, najlepiej podnieść wahacz lewarkiem:

Dokręcamy łącznik od spodu i... gotowe :):

Oto sprzęt użyty podczas akcji :):

::::emu::::

Copyright (c) Vectra Unlimited, 2004


<<wróć


  Created by Vectra Unlimited TEAM
Designed by Patryk PiePciński