Układ hydrauliczny 4x4 jest wpięty w obieg układu wspomagania.

Odpowietrzenie układu hydraulicznego jest konieczne po otwarciu przewodów.

 

Postępowanie:

  1. Wyciągnąć ze skrzynki bezpieczników bezpiecznik numer 19 (oznaczony jako 4x4)

  2. Otworzyć o około 3 obroty śrubę przy zaworze sterującym (imbus 3mm  )

     

              

            

 

 

  1. Napełnić zbiorniczek wyrównawczy olejem hydraulicznym do poziomu „max” na podziałce korka wlewu (górna kreska)

  2. Uruchomić silnik.

  3. Jeżeli poziom oleju opada to szybko uzupełnić stan do znaku „min”. Nie dopuścić do sytuacji w której pompa wspomagania wyje z powodu braku oleju hydraulicznego bo to może doprowadzić do jej uszkodzenia.

  4. Pozostawić silnik pracujący przez około 15 minut.

  5. Obrócić kilkakrotnie kierownicą od oporu do oporu i przytrzymywać za każdym razem w pozycji skrajnej przez około 20 sekund.

  6. Zamknąć śrubę imbusową przy zaworze sterującym na około 20 sekund i ponownie otworzyć. Po dalszych 20 sekundach zamknąć śrubę i dokręcić.

  7. Wyłączyć silnik.

  8. Włożyć bezpiecznik (numer 19)

  9. Włączyć zapłon.

  10. Wcisnąć pedał hamulca około 15 razy.

  11. Sprawdzić poziom oleju. Kiedy olej jest nagrzany to jego poziom powinien sięgać do poziomu „max”, a przy zimnym do znaku „min”.

 

  Uwaga: Do układu wspomagania stosować tylko olej do tego przeznaczony ATF DEXRON II (jest to olej przeznaczony również do skrzynek automatycznych).

 

opracował Andre

 

Copyright (c) Vectra Unlimited, 2004


<<wróć


  Created by Vectra Unlimited TEAM
Designed by Patryk Pie¶ciński