Aby wywołać kody, trzeba zewrzeć styki A i C w złączu diagnostycznym

12-brak błędu
17-elek/magn. 1-2/3-4 - napięcie za niskie
21-potencjometr przepustnicy - napięcie za wysokie
22-potencjometr przepustnicy - napięcie za niskie
25-zawór elek/magn. 1-2/3-4 - napięcie za wysokie
26-zawór elek/magn. 2-3 - napięcie za niskie
28-zawór elek/magn. 2-3 - napięcie za wysokie
29-moment obrotowy przekładni MV - napięcie za niskie
31-obroty wejść.-poza skrzynią - brak sygnału
32-zawór ciśnienia przekładni MV - napięcie za niskie
33-zawór ciśnienia przekładni MV - napięcie za wysokie
34-zawór hamulca taśmowego - napięcie za wysokie
35-zawór hamulca taśmowego - napięcie za niskie
36-moment obrotowy przekładni MV - napięcie za wysokie
39-obroty wyjść. - poza skrzynią - brak sygnału
41-przekładnia silnik/skrzynia - uszkodzenie hydrauliki
43-połaczenie z masa pojazdu - brak/słabe połączenie
46-włacznik cofania - uszkodzenie włącznika
48-zasilanie pojazdu - napięcie za niskie <9V
49-zasilanie pojazdu - napięcie za wysokie >16V
51-sterownik - uszkodzenie sterownika
56-dźwignia zmiany biegów - złe utawienie
65-czujnik temperatury oleju w skrzyni - napięcie za wysokie
66-czujnik temperatury oleju w skrzyni - napięcie za niskie
77-przełacznik KICKDOWN - napięcie za niskie
82-dźwignia zmiany biegów - brak możliwości określenia położenia
83-moment obrotowy przekładni - napięcie za wysokie

 

Copyright (c) Vectra Unlimited, 2004


<<wróć


  Created by Vectra Unlimited TEAM
Designed by Patryk PiePciński